fbpx
+31 (0)6 362 619 15 info@olijvenzusjes.nl

Algemene Voorwaarden & FAQ

Klantenservice 

Heeft u vragen over uw bestelling of betaling?
U kunt ons tijdens kantooruren bereiken via 06 36261915.
Of per e-mail via info@olijvenzusjes.nl. 

Bestellen 

Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten verzenden?
Jazeker, bij ‘Verzendgegevens’ kunt u een ander adres kiezen dan het factuuradres.

Ontvang ik een bericht over de voortgang van mijn bestelling?
U ontvangt een orderbevestiging per e-mail. Zodra uw bestelling in ons magazijn is ingepakt en verstuurd, ontvangt u een e-mail van verzending met een track&trace code, zodat u de voortgang van uw bestelling kunt volgen.

Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging per mail heb ontvangen?
Wanneer u geen bevestiging binnen 3 werkdagen na uw bestelling heeft ontvangen, dan verzoeken wij u contact met de afdeling klantenservice op te nemen, via ons algemene mailadres info@olijvenzusjes.nl.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u een bestelling wilt wijzigen of annuleren, raden wij u aan contact op te nemen met de klantenservice via info@olijvenzusjes.nl.

Betalen 

U kunt betalen middels iDEAL en PayPal. Dit gebeurd binnen een beveiligde omgeving. 

Bij welke banken kan ik betalen middels internet-bankieren?
U kunt met iDEAL binnen de beveiligde internet-betaalomgeving in uw eigen bank afrekenen bij:

  • ABN AMRO
  • Rabobank
  • ING bank
  • SNS bank
  • Friesland bank
  • ASN bank
  • SNS Regio bank
  • Triodos bank

Verzenden

Kan ik mijn bestelling ook naar een afleveradres in het buitenland laten sturen?
Bestellingen kunnen uitsluitend naar een afleveradres in Nederland worden verstuurd. 

Met welke vervoerder verzendt Olijven Zusjes mijn bestelling?
Wij maken gebruik van DHL om uw bestelling te laten bezorgen.

Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij streven ernaar alle bestellingen die op werkdagen worden geplaatst voor 17:00 uur dezelfde dag nog te verzenden. Het kan onverhoopt voorkomen dat uw bestelling op een later moment verstuurd wordt. Vanaf het moment dat u de orderbevestiging per e-mail ontvangt, kunt u echter de bestelling binnen 3 werkdagen verwachten. Indien een levering langer duurt dan 3 werkdagen, verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Wij onderzoeken dan de reden waarom de levering is vertraagd en proberen mogelijke problemen op te lossen. 

Retourneren 

Ik wil iets retourneren, hoe kan ik dit doen?
Neem voor het retourneren contact met onze klantenservice, mail naar info@olijvenzusjes.nl of bel naar 06 36261915. Wij verzoeken u het ordernummer, de aankoopdatum en de producten te vermelden. U ontvangt het retouradres en een uniek retournummer.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
De verantwoordelijkheid en kosten van het retourneren komen voor uw rekening, tenzij anders overeengekomen (bijv. in geval van gebreken). 

Mag ik mijn bestelling altijd retourneren?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@olijvenzusjes.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Hoe snel wordt mijn retourzending verwerkt?
Wanneer u een product retourneert, ontvangt u een bevestiging wanneer deze is ontvangen en in behandeling wordt genomen. Binnen 30 dagen wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een vervanging van de retour. Om uw retourzending zo spoedig mogelijk te verwerken verzoeken wij u de aangegeven procedure te volgen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet of beschadigd is?
Heeft u een onjuiste bestelling ontvangen, zijn producten kapot of beschadigd of ontbreken er producten? In dat geval verzoeken wij u contact met ons op te nemen via info@olijvenzusjes.nl of 0636261519. 

 

0
WhatsApp chat

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten